marți, 3 februarie 2015

Seminte de tomate heirloom

Dragi vizitatoare/vizitatori

Astazi am decis sa schimbam putin infatisarea blogului pentru ca nu ne-am putut abtine sa nu impartasim cu dvs. micile noastre bucurii care ne-au facut vara trecuta mai frumoasa, mai gustoasa si mai sanatoasa! Cu alte cuvinte, ne-am propus sa fim Din Cap pana'n Picioare sanatoase si pline de viata!

Si pentru ca "rosiile" acestea mari, mici, galbene, verzi, violete, negre, roz sunt minunate si au un gust pe care nu l-am mai intalnit demult la cele cumparate din pietele romanesti si, cu atat mai mult, la cele achizitionate din supermarket, am decis sa colectam semintele acestor soiuri rare (heirloom).

Daca aveti un petec de pamant si determinare pentru a incepe un stil de viata sanatos, va marturisim ca nu veti regreta daca le veti cultiva. Daca cineva drag este gradinar sau gradinareste, ca hobby, atunci merita sa-l anuntati de aceasta oportunitate.

Pentru mai multe informatii despre achizitie si foto va rugam sa accesati acest link

P.S. Se subintelege, fotografiile sunt facute la noi in gradina, cu rosiile noastre si, evident, cu pisicul nostru, un motan in toata regula acum :)!

Cu drag,
Dali